На жаль, не вдалося знайти {{term}}. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Відповідь Regus на COVID-19

Переговорні кімнати у 18 King William Street

18 King William Street, London, EC4N 7BP

This modern office space is in a prime location at the heart of the Financial Square Mile. The wedge-shaped building borders King William Street, Cannon Street and Nicholas Lane. The building has 8 floors of meeting space spread out over 55,000 square feet. There are 5 stylish meetings rooms and a business lounge, Picasso and Da Vinci both seat up to 8, Matisse seats 24, Van Gogh up to 38 and Monet seats a maximum of 70. The site offers admin support, fax, photocopying, mail handling facilities and business grade Wi-Fi. The centre also benefits from disabled facilities and showers to freshen up after your journey in or at end of the day before entertaining clients.

The centre is perfectly located close to major transport links and is only moments from Monument tube station and a short walk from Bank tube. Cannon Street and London Bridge are also close by giving you good access to national rail and the South East. Leadenhall Market is within walking distance and the Sky Garden, with its famous glass dome at 20 Fenchurch Street contains 3 storeys of beautifully landscaped public gardens and an open-air terrace, restaurants and bars ideal for entertaining clients.

Докладніше
Забронювати зараз

Переговорні кімнати у 18 King William Street

18 King William Street, London, EC4N 7BP

This modern office space is in a prime location at the heart of the Financial Square Mile. The wedge-shaped building borders King William Street, Cannon Street and Nicholas Lane. The building has 8 floors of meeting space spread out over 55,000 square feet. There are 5 stylish meetings rooms and a business lounge, Picasso and Da Vinci both seat up to 8, Matisse seats 24, Van Gogh up to 38 and Monet seats a maximum of 70. The site offers admin support, fax, photocopying, mail handling facilities and business grade Wi-Fi. The centre also benefits from disabled facilities and showers to freshen up after your journey in or at end of the day before entertaining clients.

The centre is perfectly located close to major transport links and is only moments from Monument tube station and a short walk from Bank tube. Cannon Street and London Bridge are also close by giving you good access to national rail and the South East. Leadenhall Market is within walking distance and the Sky Garden, with its famous glass dome at 20 Fenchurch Street contains 3 storeys of beautifully landscaped public gardens and an open-air terrace, restaurants and bars ideal for entertaining clients.

Доступні послуги

0207 621 8800

  • На весь екран
  • Маршрут
  • Режим перегляду вулиць
Дивитися всі бізнес-центри в London

Переваги переговорних кімнат Regus

Погодинна оренда

Погодинна оренда переговорних кімнат на будь-який термін.

Вибір планування приміщення

Вибирайте планування залежно від мети зустрічі.

Просте бронювання

Швидко бронюйте переговорні кімнати через додаток, навіть не телефонуючи нам.

Жодної додаткової підготовки

Коли ви прибудете, кімната вже буде готова до проведення зустрічі.

Вибирайте офіс на свій смак

Кімнати для співбесід — запрошуйте потенційних кандидатів без обмежень щодо кількості відвідувачів

Приміщення для співбесід

Ви можете запросити скільки завгодно людей.

Зали засідань — розлогі, добре мебльовані приміщення на 8–12 осіб

Зал засідань

Просторі зали засідань на 8–12 осіб. Висококласні меблі.

Кімнати для тренінгів — проводьте корпоративні тренінги із закусками та напоями

Кімната для тренінгу

Проводьте корпоративні тренінги з кейтерингом

Конференц-зали — розлогі переговорні кімнати для проведення невеликих заходів і конференцій

Конференц-зал

Пропонуємо просторі переговорні кімнати для невеликих заходів і конференцій.

Тарифи «усе включено»

Переговорна кімната з погодинною оплатою та повним оснащенням: зручностями, меблями, швидкісним Інтернетом і послугами приймальні.

Переговорні кімнати за потребою — орендуйте на годину та оплачуйте лише ті зручності, якими користуєтесь

Використовуйте як вам зручно

  • Вигідна погодинна оренда
  • Додаткова оплата зручностей і послуг у міру використання
Нестандартна переговорна кімната — розташуйте меблі та обладнання відповідно до власних потреб.

Вибір планування приміщення

  • Умеблювання офісу та підбір обладнання відповідно до ваших потреб
  • Обладнання та матеріали для презентацій
Переговорні кімнати зі швидкісним Інтернетом, зв’язком WiFi та потрібним вам телефонним обладнанням

Технології

  • Швидкісний Інтернет і Wi-Fi
  • Телефонне обладнання на вимогу
За потреби переговорні кімнати можуть бути оснащені фліп-чартами, дошками з маркерами, екранами та проекторами

Приміщення для зустрічей

  • Фліпчарт і дошка з маркерами на вимогу
  • Екрани та проектори
Приймальня з персоналом, який зустріне ваших гостей і допоможе настроїти проекційне обладнання

Послуги приймальні

  • Професійні адміністратори, які зустрінуть ваших гостей
  • Допомога з підключенням і налаштуванням будь-якої аудіо- й відеоапаратури
Забронювати зараз

Більше варіантів для роботи в місті London

Ми пропонуємо більше, ніж просто офісні приміщення

...

Професійні переговорні кімнати в 18 King William Street — приміщення для зустрічей, нарад, тренінгів і співбесід

Переговорна кімната

Готовність до роботи — робоче місце буде готове ще до вашого прибуття. Заходьте та приступайте до роботи!

Офіс на день

Платіть лише за те, чим користуєтесь — виберіть план підписки, керуючись тим, яким простором ви користуєтесь частіше за інші

Бізнес-вітальні

Зручності для людей з обмеженими можливостями}

Керуйте своїм офісним приміщенням за допомогою додатка Regus

Управляйте всім, де б Ви не були

Завантажте додаток Регус з Apple App Store чи Google Play.

Завантажити додаток Regus з Apple App Store      Завантажити додаток Regus із магазину Google Play

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.