На жаль, не вдалося знайти {{term}}. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Відповідь Regus на COVID-19

Офіси на гнучких умовах у 47 Boulevard Marius Vivier Merle

47 Boulevard Marius Vivier Merle, 69003 Lyon, Rhône

Towering over Lyon’s central business district and offering direct access to Lyon Part-Dieu Train Station for journeys to and from Paris and Marseille, ToLyon Tower is ideal for businesses with high aspirations in mind. This 43-floor tower, with six fully-refurbished floors occupied by us, offers 24-hour access, super-fast reliable WiFi, flexible working, bookable meeting rooms, serviced offices and coworking areas, while you can also use the location as a virtual address for your mail and phone calls. Our Business Club area also boasts a private mezzanine.

Thanks to its prime location in the centre of Lyon, Lyon Part-Dieu ToLyon benefits from a wealth of cultural attractions nearby, such as Place de la Republique, Visites de Flave and Fresco, while it’s also surrounded by restaurants, bars and local cafes. The expansive, 19th century Parc de la Tête d'Or is also around a 15-minute walk from the office, housing Zoo de Lyon, Jardin Botanique de Lyon and a picturesque lake. With so much on our doorstep, isn’t it about time you plugged into our energy?

Why choose Lyon Part-Dieu ToLyon

  • Prominent skyline position in the heart of Lyon’s central business district.
  • Direct access to Lyon Part-Dieu Station for access to Paris, Marseille and beyond.
  • Fully refurbished office with 24-hour access and meeting rooms on demand.
  • A new development in the Part-Dieu area transformation project.
Докладніше
Доступні послуги

Офіси на гнучких умовах у 47 Boulevard Marius Vivier Merle

47 Boulevard Marius Vivier Merle, 69003 Lyon, Rhône

Towering over Lyon’s central business district and offering direct access to Lyon Part-Dieu Train Station for journeys to and from Paris and Marseille, ToLyon Tower is ideal for businesses with high aspirations in mind. This 43-floor tower, with six fully-refurbished floors occupied by us, offers 24-hour access, super-fast reliable WiFi, flexible working, bookable meeting rooms, serviced offices and coworking areas, while you can also use the location as a virtual address for your mail and phone calls. Our Business Club area also boasts a private mezzanine.

Thanks to its prime location in the centre of Lyon, Lyon Part-Dieu ToLyon benefits from a wealth of cultural attractions nearby, such as Place de la Republique, Visites de Flave and Fresco, while it’s also surrounded by restaurants, bars and local cafes. The expansive, 19th century Parc de la Tête d'Or is also around a 15-minute walk from the office, housing Zoo de Lyon, Jardin Botanique de Lyon and a picturesque lake. With so much on our doorstep, isn’t it about time you plugged into our energy?

Why choose Lyon Part-Dieu ToLyon

  • Prominent skyline position in the heart of Lyon’s central business district.
  • Direct access to Lyon Part-Dieu Station for access to Paris, Marseille and beyond.
  • Fully refurbished office with 24-hour access and meeting rooms on demand.
  • A new development in the Part-Dieu area transformation project.
Доступні послуги

+33 800023077

  • На весь екран
  • Маршрут
  • Режим перегляду вулиць
Дивитися всі бізнес-центри в Lyon

Чим офіси Регус кращі?

Умебльовані офіси

Сучасні меблі та високошвидкісний Інтернет

Тарифи «усе включено»

Єдина прозора ціна за все оснащення офісу.

Можливість розширити простір

Додавайте робочі столи для нових працівників.

Тимчасові офіси

Створіть проектний офіс, а щоб скасувати угоду, просто надішліть попередження за місяць.

Виберіть тип офісного приміщення.

Офіси з вікнами в 47 Boulevard Marius Vivier Merle — це приватні офісні приміщення з чудовим видом із вікна

Офіс із вікном

Приватне офісне приміщення з вікнами (варіант, доступний в усіх наших центрах).

Офіси без вікон в 47 Boulevard Marius Vivier Merle надаються в оренду на вигідних умовах

Внутрішній офіс

Звичайний офіс Регус без вікон (найдешевший варіант).

Офісні блоки в 47 Boulevard Marius Vivier Merle — це офісні приміщення разом із переговорними кімнатами

Офісний блок

Офіс і кімната для нарад (зазвичай включає два робочих столи та стіл для нарад).

Коворкінг у 47 Boulevard Marius Vivier Merle — це робочі місця у спільному офісному приміщенні

Коворкінг

Робочий стіл у спільному офісі, що надається в порядку черги.

Тарифи «усе включено»

Платіть єдину ціну за повністю вмебльований офіс, зокрема Wi-Fi, телефони, комунальні послуги та послуги приймальні з персоналом.

Окремо потрібно буде оплатити лише додаткові витрати, зокрема на каву, папір і телефонний зв’язок.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

За необхідності змінюйте розмір робочого простору

  • Платіть лише за приміщення, яким користуєтеся.
  • Розпочніть із невеликого приміщення та збільшуйте площу в міру того як розростатиметься ваша компанія.
Кухня з обладнанням для приготування чаю та кави

Пристосовуйте офіс до своїх потреб

  • Меблі, планування й елементи декору відповідно до ваших потреб
Regus надає можливість працювати в будь-який точці світу, пропонуючи участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» безкоштовно.

Можливість оренди офісу в будь-якій країні

  • Участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» надана безкоштовно
  • Користуйтеся бізнес-вітальнями в різних країнах
Захищений, високошвидкісний Інтернет із готовими настройками доступу

Адміністративна підтримка

  • У вартість включено послуги приймальні та обробки пошти
  • Надається допомога з адміністративними завданнями
Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку

Технології

  • Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку
Спільний офіс із доброзичливою та приятельською атмосферою

Робочі простори

  • Сучасні, ергономічні меблі
  • Професійна бізнес-атмосфера
  • Зручне місцезнаходження у ділових центрах
  • Користуйтеся спільними переговорними кімнатами погодинно
Meeting and office facilities at 47 Boulevard Marius Vivier Merle

Приміщення

  • Адміністратор привітає гостей
  • Спільна кухня, де можна випити чаю та кави
  • Бізнес-вітальня та менша зона відпочинку
  • Вартість усіх комунальних послуг включено
  • Прибирання та догляд за офісом
  • Доступ до принтера, сканера та копіювальної техніки
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Переваги

  • Знижки на товари від світових брендів завдяки ексклюзивному доступу до програми «Вигідні пропозиції Regus»
  • Календар подій та заходів у спільноті Regus
  • Додаток Regus для бронювання офісів і не тільки

Більше варіантів для роботи в місті Lyon

Ми пропонуємо більше, ніж просто офісні приміщення

...

Участь у програмі відкриває доступ до наших офісів по цілому світу з можливістю обрати рівень відповідно до своїх потреб

Участь у програмі

Глобальний доступ до робочих приміщень на вимогу з діапазоном рівнів участі в програмі, що підходить Вашому бюджету та стилю роботи.

Професійні переговорні кімнати в 47 Boulevard Marius Vivier Merle — приміщення для зустрічей, нарад, тренінгів і співбесід

Переговорна кімната

Простір для робочих зустрічей, тренінгів і співбесід із доступом до Wi-Fi, проекторами, лекційними дошками, який обслуговується нашим професійним колективом.

Віртуальні офіси в 47 Boulevard Marius Vivier Merle — це престижна адреса та широкий спектр додаткових послуг

Віртуальний офіс

Привабливий імідж вашого бізнесу, адреса в престижному бізнес-центрі та низка допоміжних послуг.

Керуйте своїм офісним приміщенням за допомогою додатка Regus

Управляйте всім, де б Ви не були

Завантажте додаток Регус з Apple App Store чи Google Play.

Завантажити додаток Regus з Apple App Store      Завантажити додаток Regus із магазину Google Play

Що пропонує офіс Regus?

Компанія Regus пропонує в оренду офісні приміщення в бізнес-центрах країни Україна. Кожне офісне приміщення передбачає можливість збільшення кількості робочих місць або переїзд без додаткових витрат із вашого боку. Крім того, ми пропонуємо в оренду тимчасові приміщення на термін тривалості проектів із договором оренди без терміну дії, який можна розірвати, сповістивши за один місяць.

Наші офісні приміщення оснащені меблями, високошвидкісним Інтернетом і приймальнею зі штатним співробітником. Також у наших бізнес-центрах доступні додаткові послуги, зокрема конференц-зали та віртуальні офіси. На вибір пропонуються приміщення з вікнами або без. Доступна оренда офісних блоків, які складаються з невеликого офісного приміщення та переговорної кімнати.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.