На жаль, не вдалося знайти {{term}}. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Відповідь Regus на COVID-19

Офіси на гнучких умовах у Plimmer Towers

Level 31, 2-6 Gilmer Terrace, Wellington, Wellington Region, 6011

Located in the heart of Wellington’s CBD, Plimmer Towers is in one of Wellington’s most desirable locations; situated in the north-east of Gilmer Terrace and Boulcott Street, down Plimmer Step. With a short walk to Lambton Quay and immediate vehicle access to the Terrace and motorways and being well serviced by public transport, it’s hard to find a better positioned office, with an impressive street perspective, and panoramic views over Wellington and harbour. Overlooking the waterfront and the Golden Mile, the centre is a pivotal hub surrounded by some of the best cafés, restaurants and bars, and offering access to the premier retail strip and links to Boulcott Street. The shopping precincts; Chew’s Lane, Old Bank Arcade and Kirkcaldie & Stains are all a short walk away. Plimmer Towers includes retail, a 4 Star Travelodge Hotel, and multi-level car parking with 24/7 access. Plimmer Towers is classified as a low earthquake risk under NZSEE Rating and includes sustainable features such as energy efficient lighting and intelligent lighting controls. Centre occupants reap the benefits of first-class on-site facilities and amenities including meeting rooms, business lounge, onsite bike racks, shower and bathroom facilities, and secure lockers.

Докладніше
Доступні послуги

Офіси на гнучких умовах у Plimmer Towers

Level 31, 2-6 Gilmer Terrace, Wellington, Wellington Region, 6011

Located in the heart of Wellington’s CBD, Plimmer Towers is in one of Wellington’s most desirable locations; situated in the north-east of Gilmer Terrace and Boulcott Street, down Plimmer Step. With a short walk to Lambton Quay and immediate vehicle access to the Terrace and motorways and being well serviced by public transport, it’s hard to find a better positioned office, with an impressive street perspective, and panoramic views over Wellington and harbour. Overlooking the waterfront and the Golden Mile, the centre is a pivotal hub surrounded by some of the best cafés, restaurants and bars, and offering access to the premier retail strip and links to Boulcott Street. The shopping precincts; Chew’s Lane, Old Bank Arcade and Kirkcaldie & Stains are all a short walk away. Plimmer Towers includes retail, a 4 Star Travelodge Hotel, and multi-level car parking with 24/7 access. Plimmer Towers is classified as a low earthquake risk under NZSEE Rating and includes sustainable features such as energy efficient lighting and intelligent lighting controls. Centre occupants reap the benefits of first-class on-site facilities and amenities including meeting rooms, business lounge, onsite bike racks, shower and bathroom facilities, and secure lockers.

Доступні послуги

04 896 6270

  • На весь екран
  • Маршрут
  • Режим перегляду вулиць
Дивитися всі бізнес-центри в Wellington

Чим офіси Регус кращі?

Умебльовані офіси

Сучасні меблі та високошвидкісний Інтернет

Тарифи «усе включено»

Єдина прозора ціна за все оснащення офісу.

Можливість розширити простір

Додавайте робочі столи для нових працівників.

Тимчасові офіси

Створіть проектний офіс, а щоб скасувати угоду, просто надішліть попередження за місяць.

Виберіть тип офісного приміщення.

Офіси з вікнами в Plimmer Towers — це приватні офісні приміщення з чудовим видом із вікна

Офіс із вікном

Приватне офісне приміщення з вікнами (варіант, доступний в усіх наших центрах).

Офіси без вікон в Plimmer Towers надаються в оренду на вигідних умовах

Внутрішній офіс

Звичайний офіс Регус без вікон (найдешевший варіант).

Офісні блоки в Plimmer Towers — це офісні приміщення разом із переговорними кімнатами

Офісний блок

Офіс і кімната для нарад (зазвичай включає два робочих столи та стіл для нарад).

Коворкінг у Plimmer Towers — це робочі місця у спільному офісному приміщенні

Коворкінг

Робочий стіл у спільному офісі, що надається в порядку черги.

Тарифи «усе включено»

Платіть єдину ціну за повністю вмебльований офіс, зокрема Wi-Fi, телефони, комунальні послуги та послуги приймальні з персоналом.

Окремо потрібно буде оплатити лише додаткові витрати, зокрема на каву, папір і телефонний зв’язок.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

За необхідності змінюйте розмір робочого простору

  • Платіть лише за приміщення, яким користуєтеся.
  • Розпочніть із невеликого приміщення та збільшуйте площу в міру того як розростатиметься ваша компанія.
Кухня з обладнанням для приготування чаю та кави

Пристосовуйте офіс до своїх потреб

  • Меблі, планування й елементи декору відповідно до ваших потреб
Regus надає можливість працювати в будь-який точці світу, пропонуючи участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» безкоштовно.

Можливість оренди офісу в будь-якій країні

  • Участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» надана безкоштовно
  • Користуйтеся бізнес-вітальнями в різних країнах
Захищений, високошвидкісний Інтернет із готовими настройками доступу

Адміністративна підтримка

  • У вартість включено послуги приймальні та обробки пошти
  • Надається допомога з адміністративними завданнями
Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку

Технології

  • Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку
  • Доступ до 50 мільйонів точок підключення до Wi-Fi у світі
Спільний офіс із доброзичливою та приятельською атмосферою

Робочі простори

  • Сучасні, ергономічні меблі
  • Професійна бізнес-атмосфера
  • Зручне місцезнаходження у ділових центрах
  • Користуйтеся спільними переговорними кімнатами погодинно
Meeting and office facilities at Plimmer Towers

Приміщення

  • Адміністратор привітає гостей
  • Спільна кухня, де можна випити чаю та кави
  • Бізнес-вітальня та менша зона відпочинку
  • Вартість усіх комунальних послуг включено
  • Прибирання та догляд за офісом
  • Доступ до принтера, сканера та копіювальної техніки
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Переваги

  • Знижки на товари від світових брендів завдяки ексклюзивному доступу до програми «Вигідні пропозиції Regus»
  • Календар подій та заходів у спільноті Regus
  • Додаток Regus для бронювання офісів і не тільки

Більше варіантів для роботи в місті Wellington

Ми пропонуємо більше, ніж просто офісні приміщення

...

Участь у програмі відкриває доступ до наших офісів по цілому світу з можливістю обрати рівень відповідно до своїх потреб

Участь у програмі

Глобальний доступ до робочих приміщень на вимогу з діапазоном рівнів участі в програмі, що підходить Вашому бюджету та стилю роботи.

Професійні переговорні кімнати в Plimmer Towers — приміщення для зустрічей, нарад, тренінгів і співбесід

Переговорна кімната

Простір для робочих зустрічей, тренінгів і співбесід із доступом до Wi-Fi, проекторами, лекційними дошками, який обслуговується нашим професійним колективом.

Віртуальні офіси в Plimmer Towers — це престижна адреса та широкий спектр додаткових послуг

Віртуальний офіс

Привабливий імідж вашого бізнесу, адреса в престижному бізнес-центрі та низка допоміжних послуг.

Керуйте своїм офісним приміщенням за допомогою додатка Regus

Управляйте всім, де б Ви не були

Завантажте додаток Регус з Apple App Store чи Google Play.

Завантажити додаток Regus з Apple App Store      Завантажити додаток Regus із магазину Google Play

Що пропонує офіс Regus?

Компанія Regus пропонує в оренду офісні приміщення в бізнес-центрах країни Україна. Кожне офісне приміщення передбачає можливість збільшення кількості робочих місць або переїзд без додаткових витрат із вашого боку. Крім того, ми пропонуємо в оренду тимчасові приміщення на термін тривалості проектів із договором оренди без терміну дії, який можна розірвати, сповістивши за один місяць.

Наші офісні приміщення оснащені меблями, високошвидкісним Інтернетом і приймальнею зі штатним співробітником. Також у наших бізнес-центрах доступні додаткові послуги, зокрема конференц-зали та віртуальні офіси. На вибір пропонуються приміщення з вікнами або без. Доступна оренда офісних блоків, які складаються з невеликого офісного приміщення та переговорної кімнати.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.