На жаль, не вдалося знайти {{term}}. Будь ласка, спробуйте ще раз.
Відповідь Regus на COVID-19

Офіси на гнучких умовах у Quayside Tower F2

252-260 Broad Street, Quayside Tower, 2nd Floor, Birmingham, West Midlands, B1 2HF

Regus serviced offices in Broad Street, Birmingham offers a calm workspace in one of Birmingham's busiest streets. The workspace is in Quayside Tower, a modern commercial building refurbished in 2003 with some great city views. In our meeting rooms, you’ll find everything you need to make meetings run effortlessly. There is free, secure, business-grade WiFi, document printing and photocopying, presentation tools such as a flipchart, whiteboard, markers and projectors if needed. There are also admin services and refreshments. Our 3 meeting rooms all have natural light with a maximum capacity of 14 people.

Situated in Birmingham's canal district, within easy walking distance of Quayside is a broad range of amenities including the National Indoor Arena, International Convention Centre and Birmingham's Grand Central shopping centre. In the vicinity, there’s many high-profile companies such as the BBC at The Mailbox as well as banking and finance companies, and a hi-tech, research and development sector. Positioned at the heart of the UK's motorway network, Quayside is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42. Birmingham New Street Station is a few minutes walk and provides trains to all major UK cities and Birmingham International Airport offers international access.

Докладніше
Доступні послуги

Офіси на гнучких умовах у Quayside Tower F2

252-260 Broad Street, Quayside Tower, 2nd Floor, Birmingham, West Midlands, B1 2HF

Regus serviced offices in Broad Street, Birmingham offers a calm workspace in one of Birmingham's busiest streets. The workspace is in Quayside Tower, a modern commercial building refurbished in 2003 with some great city views. In our meeting rooms, you’ll find everything you need to make meetings run effortlessly. There is free, secure, business-grade WiFi, document printing and photocopying, presentation tools such as a flipchart, whiteboard, markers and projectors if needed. There are also admin services and refreshments. Our 3 meeting rooms all have natural light with a maximum capacity of 14 people.

Situated in Birmingham's canal district, within easy walking distance of Quayside is a broad range of amenities including the National Indoor Arena, International Convention Centre and Birmingham's Grand Central shopping centre. In the vicinity, there’s many high-profile companies such as the BBC at The Mailbox as well as banking and finance companies, and a hi-tech, research and development sector. Positioned at the heart of the UK's motorway network, Quayside is easily accessible via the M5, M6, M40 and M42. Birmingham New Street Station is a few minutes walk and provides trains to all major UK cities and Birmingham International Airport offers international access.

Доступні послуги

0121 698 2368

  • На весь екран
  • Маршрут
  • Режим перегляду вулиць
Дивитися всі бізнес-центри в Birmingham

Чим офіси Регус кращі?

Умебльовані офіси

Сучасні меблі та високошвидкісний Інтернет

Тарифи «усе включено»

Єдина прозора ціна за все оснащення офісу.

Можливість розширити простір

Додавайте робочі столи для нових працівників.

Тимчасові офіси

Створіть проектний офіс, а щоб скасувати угоду, просто надішліть попередження за місяць.

Виберіть тип офісного приміщення.

Офіси з вікнами в Quayside Tower F2 — це приватні офісні приміщення з чудовим видом із вікна

Офіс із вікном

Приватне офісне приміщення з вікнами (варіант, доступний в усіх наших центрах).

Офіси без вікон в Quayside Tower F2 надаються в оренду на вигідних умовах

Внутрішній офіс

Звичайний офіс Регус без вікон (найдешевший варіант).

Офісні блоки в Quayside Tower F2 — це офісні приміщення разом із переговорними кімнатами

Офісний блок

Офіс і кімната для нарад (зазвичай включає два робочих столи та стіл для нарад).

Коворкінг у Quayside Tower F2 — це робочі місця у спільному офісному приміщенні

Коворкінг

Робочий стіл у спільному офісі, що надається в порядку черги.

Тарифи «усе включено»

Платіть єдину ціну за повністю вмебльований офіс, зокрема Wi-Fi, телефони, комунальні послуги та послуги приймальні з персоналом.

Окремо потрібно буде оплатити лише додаткові витрати, зокрема на каву, папір і телефонний зв’язок.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

За необхідності змінюйте розмір робочого простору

  • Платіть лише за приміщення, яким користуєтеся.
  • Розпочніть із невеликого приміщення та збільшуйте площу в міру того як розростатиметься ваша компанія.
Кухня з обладнанням для приготування чаю та кави

Пристосовуйте офіс до своїх потреб

  • Меблі, планування й елементи декору відповідно до ваших потреб
Regus надає можливість працювати в будь-який точці світу, пропонуючи участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» безкоштовно.

Можливість оренди офісу в будь-якій країні

  • Участь у програмі за планом «Бізнес-вітальня» надана безкоштовно
  • Користуйтеся бізнес-вітальнями в різних країнах
Захищений, високошвидкісний Інтернет із готовими настройками доступу

Адміністративна підтримка

  • У вартість включено послуги приймальні та обробки пошти
  • Надається допомога з адміністративними завданнями
Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку

Технології

  • Безпечний Інтернет бізнес-класу, Wi-Fi, пристрої та лінії телефонного зв’язку
Спільний офіс із доброзичливою та приятельською атмосферою

Робочі простори

  • Сучасні, ергономічні меблі
  • Професійна бізнес-атмосфера
  • Зручне місцезнаходження у ділових центрах
  • Користуйтеся спільними переговорними кімнатами погодинно
Meeting and office facilities at Quayside Tower F2

Приміщення

  • Адміністратор привітає гостей
  • Спільна кухня, де можна випити чаю та кави
  • Бізнес-вітальня та менша зона відпочинку
  • Вартість усіх комунальних послуг включено
  • Прибирання та догляд за офісом
  • Доступ до принтера, сканера та копіювальної техніки
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Переваги

  • Знижки на товари від світових брендів завдяки ексклюзивному доступу до програми «Вигідні пропозиції Regus»
  • Календар подій та заходів у спільноті Regus
  • Додаток Regus для бронювання офісів і не тільки

Більше варіантів для роботи в місті Birmingham

Ми пропонуємо більше, ніж просто офісні приміщення

...

Участь у програмі відкриває доступ до наших офісів по цілому світу з можливістю обрати рівень відповідно до своїх потреб

Участь у програмі

Глобальний доступ до робочих приміщень на вимогу з діапазоном рівнів участі в програмі, що підходить Вашому бюджету та стилю роботи.

Професійні переговорні кімнати в Quayside Tower F2 — приміщення для зустрічей, нарад, тренінгів і співбесід

Переговорна кімната

Простір для робочих зустрічей, тренінгів і співбесід із доступом до Wi-Fi, проекторами, лекційними дошками, який обслуговується нашим професійним колективом.

Віртуальні офіси в Quayside Tower F2 — це престижна адреса та широкий спектр додаткових послуг

Віртуальний офіс

Привабливий імідж вашого бізнесу, адреса в престижному бізнес-центрі та низка допоміжних послуг.

Керуйте своїм офісним приміщенням за допомогою додатка Regus

Управляйте всім, де б Ви не були

Завантажте додаток Регус з Apple App Store чи Google Play.

Завантажити додаток Regus з Apple App Store      Завантажити додаток Regus із магазину Google Play

Що пропонує офіс Regus?

Компанія Regus пропонує в оренду офісні приміщення в бізнес-центрах країни Україна. Кожне офісне приміщення передбачає можливість збільшення кількості робочих місць або переїзд без додаткових витрат із вашого боку. Крім того, ми пропонуємо в оренду тимчасові приміщення на термін тривалості проектів із договором оренди без терміну дії, який можна розірвати, сповістивши за один місяць.

Наші офісні приміщення оснащені меблями, високошвидкісним Інтернетом і приймальнею зі штатним співробітником. Також у наших бізнес-центрах доступні додаткові послуги, зокрема конференц-зали та віртуальні офіси. На вибір пропонуються приміщення з вікнами або без. Доступна оренда офісних блоків, які складаються з невеликого офісного приміщення та переговорної кімнати.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.

Давайте почнемо нашу співпрацю!

Ми знайдемо робочий простір відповідно до будь-якого бюджету будь-якої компанії.