Відновлення робочого місця

Роботу будь-якої компанії може бути паралізовано через форс-мажорні події, які вона не в змозі контролювати.Пропонуємо убезпечити свою компанію від коштовних простоїв за допомогою наших послуг відновлення робочого місця. Ми допоможемо вашій компанії швидко відновитися й повернутися до роботи у звичайному режимі.

Дізнайтеся розцінки

Нам довіряють найбільші компанії світу

Відновлення робочого місця

Якщо у вашому основному офісі станеться екстрена ситуація, ми допоможемо вашій компанії продовжити роботу. Повністю мебльовані й облаштовані робочі приміщення будуть готові прийняти вас усього лише за чотири години.

Динамічні

ContactДля 20 % основного персоналу
Орендуйте повністю облаштований приватний офіс за один робочий день із можливістю користуватися ним до 30 днів протягом року.

Резервування

ContactДля 1 % ключового персоналу
Забронюйте особистий робочий простір із надійною IT-інфраструктурою на необмежену кількість днів на рік і почніть працювати вже за 4 години після замовлення.

Швидкий

ContactДоступ за запитом для всіх
Скористайтеся нашими резервними офісами, офісами за запитом і коворкінгами. Ця можливість доступна в 4000 бізнес-центрах по всьому світу.

Оптимальне рішення для вашого бізнесу

Планування на випадок непередбачених обставин вимагає різних рівнів підготовки залежно від особливостей структури вашої організації, моделі роботи й того, яких членів вашого колективу ви вважаєте ключовими для вашої компанії. Незалежно від ваших потреб, ми запропонуємо вам будь-яку підтримку — від рішень для дистанційної роботи до сучасних коворкінгів. Водночас ми подбаємо про те, щоб найважливіші офісні об'єкти відновили роботу якомога швидше.

Дізнайтеся розцінки >

Мінімум простоїв, максимум підтримки

Наші офіси з обслуговуванням забезпечать вашій команді все, що потрібно для безперебійної роботи, і на термін, який ви самі вибираєте. Не хвилюйтеся ні про що, наш досвідчений персонал подбає про те, щоб ваш офіс було повністю підготовлено до роботи. А якщо вам знадобиться щось додатково, наша служба підтримки завжди готова вам допомогти.

  • flexibleВаш приватний офісний простір
  • wifiWi-Fi бізнес-класу
  • breakout areaДоступ до переговорних кімнат і зон відпочинку
  • 24 hr cctv monitoringОхорона, прибирання, комунальні послуги й технічне обслуговування
  • TelephoneПрямий корпоративний номер телефону
  • 24 hour accessДоступ до офісу цілодобово без вихідних

Підтримка в потрібному місці й у потрібний час

Через глобальний масштаб нашої мережі ми щороку допомагаємо відновлювати роботу сотням компаній після різних організаційних збоїв. Ми можемо протягом короткого часу після звернення запропонувати місце для відновлення роботи в 4000 бізнес-центрів, розташованих в усіх великих містах і транспортних вузлах світу. Тож які б неприємності не сталися, ми допоможемо вам швидко відновити роботу.

Дізнайтеся більше про послуги відновлення робочого місця.

Наші досвідчені консультанти з радістю допоможуть вам підготувати план відновлення робочого місця, який підходить вашій компанії.

Дізнайтеся розцінки

Відповіді на запитання щодо коворкінгу

Наша команда з радістю відповість на ваші запитання.
Вам може знадобитися комбінувати три варіанти. Подумайте про свою команду та про те, яка підтримка вам буде потрібна, щоб ваш персонал на ключових (і неключових) посадах міг продовжити працювати. Dynamic — функціональний приватний офісний простір упродовж одного робочого дня. Рекомендується для 20 % вашої команди. Reserve — доступ до постійно зарезервованого офісного простору. Ідеальне рішення для 1 % персоналу. Rapid — офісний простір будь-якому вашому співробітникові за запитом в екстрених випадках.
Ми розуміємо важливість безперервності бізнесу, тому створюємо умови для співпраці й надаємо проактивну підтримку в кризових ситуаціях. Джон Фрост, директор із питань забезпечення безперебійного функціонування в M&S, пояснює, як компанія Regus працювала з M&S під час надзвичайної ситуації, яка сталася в штаб-квартирі в Паддінгтоні, Лондон: «Компанія Regus підтримала нас, коли роботу було порушено через пошкодження газопроводу поряд із нашою будівлею. Понад 2000 співробітників головного офісу змогли продовжити працювати у звичайному режимі».
«Команда Regus знайшла нам альтернативний офісний простір менш ніж за чотири години, тобто набагато швидше, ніж 24 години, гарантовані нашим контрактом. Ми були надзвичайно вдячні, тому що інцидент стався в понеділок перед Різдвом, а для нашої компанії цей час дуже важливий із комерційної точки зору. Команда Regus повністю усвідомила нагальність ситуації й упоралася з нею чудово, у першу чергу завдяки чіткому взаєморозумінню».
Страхування на випадок перебоїв у діяльності не усуне наслідки катастрофи. Воно може допомогти знизити фінансові втрати, але не відновить обслуговування клієнтів і не поверне втрачену репутацію. Ваш бізнес найбільш уразливий перед непередбачуваними катастрофами. Без правильного плану, що включає всі доступні рішення, ризик провалу значно зростає.
Найліпші плани забезпечують оптимальне поєднання таких аспектів:
- окреме рішення з відновлення робочого місця для ключового персоналу, якому потрібне спеціалізоване обладнання;
- відокремлений офісний простір для співробітників, які працюють із конфіденційною інформацією;
- дистанційна робота персоналу на неключових посадах у період відновлення діяльності;
- легкий доступ до гнучких офісних просторів для забезпечення командної роботи й користування зручностями.
Найкраще підготовлені компанії знають, що важливо й необхідно для безперебійної роботи. Вони також уважно ставляться до потреб співробітників у період відновлення діяльності після надзвичайної ситуації. Ці потреби можуть включати:
- родинні зобов’язання;
- бажання працювати в команді;
- доступ до мереж підтримки;
- захищений зв’язок;
- сучасні умови й зручності.
Подумайте про транспортну розв’язку або паркування. Якщо ви складаєте план на випадок відключення електроенергії або регіональної евакуації, виберіть об’єкт, розташований досить далеко від вашого поточного офісу, щоб уникнути впливу таких обставин. Також розгляньте новий об’єкт у контексті зручності для персоналу: чи всі зможуть дістатися до нового місця та не будуть проти поїздок?
Ідея працювати вдома спочатку може здатися привабливою та насправді може виявитися ідеальним варіантом для співробітників, які вже мали подібний досвід. Однак за використання тільки як альтернативи на випадок надзвичайної ситуації такий формат роботи викликає чимало припущень і рідко буває надійним у довгостроковій перспективі. Не факт, що всі співробітники мають достатньо швидке, надійне й захищене підключення до Інтернету й комунікаційних мереж. Стихійні лиха обрушуються не лише на комерційну нерухомість: можуть постраждати й житлові райони, часто з ще серйознішими наслідками. Також важливо пам’ятати, що співробітники, які працюють удома, можуть швидко зіткнутися з почуттям ізоляції, викликаним відсутністю взаємодії з колегами.

* Наведено актуальні ціни на момент запиту, виходячи з 24-місячного договору. Ціни можуть змінюватися залежно від певних вибраних продуктів і послуг. Ціни на офісні приміщення й коворкінг наведені з розрахунку на одну особу на місяць і залежать від доступного приміщення. Діють умови й положення.